Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 19.5.2023 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Joy Maeki y-tunnus 2415144-4. Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille kauneusalan opiskelijoille Suomeen ja muualle Eurooppaan. Tuotteiden hinnat ilmoitetaan ilman arvonlisäveroa. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tilaaminen on mahdollista vain rekisteröityneille asiakkaille. Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Asiakas sitoutuu tilaushetkellä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilaustasi koskevat tiedot. Rekisteröityneenä asiakkaana voit palata tilaustietoihisi myös asiakastilissäsi. Tilausvahvistuksen lähettäminen edellyttää oikein kirjoitettua sähköpostiosoitetta.
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
OP Lasku - Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Maksutapa sopii kaikille suomalaisille yrityksille yhtiömuodosta riippumatta. Ostajan osto-oikeus varmennetaan kokonaan digitaalisesti ja ostotapahtuma vie vain muutaman minuutin. Yritys voi itse valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Paypal:
Paypal on internetissä toimiva maksujenvälitysjärjestelmä, joka mahdollistaa verkkokauppatilausten maksamisen turvallisesti niin ulko- kuin kotimaassakin. Rahat siirtyvät vastaanottajalle joko Paypal-tiliin liitetyltä kortilta tai Paypal-tilillä olevasta saldosta.
Lue lisää Paypalilla maksamisesta osoitteesta https://www.paypal.com/fi/
Toimitusaika
Postitamme tuotteesi normaalisti seuraavan arkipäivän kuluessa. Toimitusaikaan vaikuttaa valittu toimitustapa. Kuljetusyhtiöt vastaavat omista toimitusajoistaan, eikä Joy Maeki vastaa niistä.
Poikkeavista toimitusajoista pyritään tiedottamaan asiakkaalle sähköpostilla.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimitustapa: Posti ja pakettiautomaatti
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjeenä tai pakettina postiin, noutopisteeseen, pakettiautomaattiin tai perille kuljetuksella. Mikäli pakettia ei voida toimittaa valitulla toimitustavalla esimerkiksi kuljetusyhtiön asettamien maksimi kokomääritysten tai lakon vuoksi, tuotteet toimitetaan toista toimitustapaa käyttäen.
Vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Ota silloin yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilauksen tekemistä ja maksamista.
Tuote katsotaan toimitetuksi kun tuote on lähetetty, ilmoitettu noudettavaksi tai annettu kuljetusliikkeen haltuun. Vahingon- ja vaaranvastuu siirtyy asiakkaalle kun tuote on luovutettu asiakkaalle, asiakkaan edustajalle tai kuljetusliikkeelle. Toimitus ja tuotteet katsotaan hyväksytyksi, ellei Joy Maekille ole seitsemän päivän kuluessa toimituspäivästä kirjallisesti huomautettu toimituksen viivästymisestä tai tuotteiden virheellisyydestä.
Toimitustapa: Nouto
Tilauksen toimitustavaksi voidaan valita myös "nouto", jolloin tilaus on noudettavissa myymälästä aukioloaikojen puitteissa. Noudettavaksi valituista tilauksista ei peritä toimituskuluja. Noudettavaksi valittuja tilauksia säilytetään 1 kuukausi ostopäivästä.
Vaihto- ja palautusehdot
1. tuotteet
Tuotteillamme ei ole palautusoikeutta. Alkuperäispakkauksessa oleva käyttämätön ja myyntikelpoinen tuote voidaan vaihtaa. Tuotteen vaihdosta on sovittava asiakaspalvelun kanssa etukäteen. Sinetöidyillä tuotteilla joiden sinetti on avattu, ei ole palautusoikeutta.
Tuotteen vaihtaminen:
Tuotevaihtoa pyydettäessäon mainittava tuotevaihdon syy.
Liitä vaihdettavan tuotteen mukaan seuraavat tiedot:
- Asiakasnumero, Y-tunnus tai oppilasnumero
- Yrityksen nimi, osoite, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite
- Kopio tilausvahvistuksesta tai tilauksen viite
Vaihdettavat tuotteet pitää olla alkuperäisessä pakkauksessa käyttämättöminä ja ehjinä. Vaihdettava tuote korvataan ensisijaisesti vastaavalla uudella tuotteella, toissijaisesti toisella tuotteella. Asiakas vastaa vaihdettavan tuotteen palautuskuluista ja uuden tuotteen lähetyskuluista. Vähäistä väripoikkeamaa ei lueta virheeksi, eikä väripoikkeamaa aikaisemmista tilauksista. Luonnontuotteet ja käsin valmistetut tuotteet voivat poiketa kuvasta, eikä tällaista luonnollista poikkeamaa katsota virheeksi. Mikäli tuote tai toimitus on osittain viallinen, voidaan tästä reklamoida vain viallisilta osin. Tuotteen mahdollinen yksilöllinen muokkaus on hyväksytetty asiakkaalla erikseen, eikä sitä hyvitetä. Emme vastaanota tuotteiden vaihtoja yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Emme myöskään vastaanota muuhun kuin palautusosoitteeseen lähetettyjä palautuksia. Toimituskuluja ei palauteta tai hyvitetä.
Palautusosoite:
Joy Maeki
Koivistontie 10
33820 Tampere
2. palvelut
Palveluita ovat kaikki muut kuin tavarat, esim. koulutukset ja lahjakortit. Palveluilla ja lahjakorteilla ei ole palautusoikeutta eikä niitä voida muuttaa rahaksi.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@sokeritukku.fi tai puhelimitse numeroon 050 4433 033 palautusohjeiden saamiseksi. Virheettömän tuotteen palautuksesta palautustunnuksella peritään todellinen palautuksesta aiheutunut palautuskulu.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on siitä tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle. On hyvä tehdä tapahtumasta ilmoitus myös Joy Maeki sokeritukun asiakaspalveluun.
Asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen toimitettavat tuotteet on tarkistettava vastaanotettaessa. Mikäli paketti on näkyvästi vioittunut, on tavarantoimittajaa pyydettävä täyttämään valituslomake. Suosittelemme myös kuvaamaan vaurioituneen pakkauksen ennen sen vastaanottamista. Tällaisissa tapauksissa on välittömästi ilmoitettava asiasta Joy Maekille ja toimitettava valituslomake asiakaspalveluumme.
Joy Maeki ei vastaa kuljetuksen aikana tapahtuneiden vaurioiden korvauksista, vaan vastuu on tavaran toimittajalla.
Tietosuoja/henkilötiedot
Asiakkaiden antamia henkilötietoja ja yrityksen tietoja käytetään ainoastaan asiakassuhteiden hallinnoimiseen. Asiakkaiden henkilötietoja ei luovuteta ulkopuolisille.
Muuta
Alle 18-vuotiaalla tulee olla huoltajan lupa ostoksiin verkkokaupassamme.
Opiskelijoiden tilaukset toimitetaan vasta opiskelutodistuksen toimituksen jälkeen.
Joy Maeki ei vastaa annettujen käyttöohjeiden vastaisesta tuotteiden käytöstä, eikä huolimattomuudesta johtuvista välittämistä tai välillisistä vahingoista ihmisille tai eläimille.
Joy Maeki ei vastaa ylivoimaisen esteen (Force Majore) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista vahingoista tai välillisistä haitoista.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Yhteydenotot
Kaikissa verkkokaupan tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidän seuraavasti:
info(a)sokeritukku.fi
puhelin 050 4433 033