Myyntiä edistävät tuotteet sokeroinnin ammattilaisille

Myyntiä edistävät tuotteet sokeroinnin ammattilaisille
Sokerointi on yhä suositumpi karvanpoistomenetelmä, joka tarjoaa pitkäkestoisia ja silkinsileitä tuloksia. Sokeroinnin ammattilaisena sinulla on tärkeä rooli asiakkaiden kauneudenhoitorutiineissa. Sokerointipalveluiden tarjoaminen ei kuitenkaan ole ainoa tapa kasvattaa liiketoimintaasi. Myyntiä edistävät tuotteet voivat tuoda lisätuloja ja lisätä asiakastyytyväisyyttä tarjoamalla asiakkaille ihonhoidon kannalta olennaisia tuotteita.
Mikä on oikea hetki myydä tuotteita?
Tuotemyynti alkaa siitä hetkestä kun asiakas astuu sisään hoitolaasi. Seuraamalla tämän artikkelin ohjeita, teet tuotemyynnistä helppoa.
#1 Myynti hoitolan odotustilassa
Aseta myyntikokoiset Joy Maeki vartalovoiteet esille kassalle tai myymälään. Voit myös asettaa voidetesterin odotustilaan. Näin annat asiakkaalle mahdollisuuden silmäillä ja testata tuotteita jo ennen palvelua.
#2 Visuaalinen myynti hoitohuoneessa
Aseta hoitolakokoiset Joy Maeki Rauhoittava vartalovoide ja Villiruusu vartalovoide kauniisti esille hoitohuoneeseen, jotta asiakas näkee että käytät tuotteita hoitolassasi.
#3 Tuotemyynti sokeroinnin aikana
Keskustelu asiakkaan kanssa palvelun aikana luo otollisen tilanteen esitellä heille lisähyötyjä tarjoavia tuotteita. Kertomalla kotihoitotuotteista sokeroinnin aikana autat asiakkaita ymmärtämään, miten tuotteet täydentävät ja ylläpitävät sokeroinnin tuloksia, mikä lisää tuotteiden houkuttelevuutta. Korosta esimerkiksi seuraavia myyntiargumentteja:
Rauhoittava vartalovoide
- Sisältää rauhoittavaa eukalyptusöljyä
- Ehkäisee sisäänkasvaneita karvoja
- Kosteuttaa ja pitää ihon pehmeänä
- Sopii koko vartalolle
- Hyvin mieto tuoksu
- Kotimainen tuote
Villiruusu vartalovoide
- Hoitaa ja kosteuttaa ihoa sokeroinnin jälkeen
- Torjuu sisäänkasvaneita karvoja
- Sopii koko vartalolle
- Sisältää rauhoittavaa eukalyptusöljyä
- Miellyttävä pohjoisen villiruusun tuoksu
- Kotimainen tuote
#4 Ohjaa tuotteen käytössä
Sokeroinnin jälkeen, pyyhi iho rauhoittavalla Joy Maeki ruusuvedellä ja levitä sitten Joy Maeki vartalovoide. Mainitse tässä uudelleen tuotteen tärkeimmät hyödyt ja kerro kuinka asiakas voi käyttää tuotetta kotona.
#5 Tuotemyynti sokeroinnin jälkeen
Kun asiakas poistuu hoitohuoneesta, ohjaa hänet kassan sijaan kotihoitotuoteiden luo. Esittele Joy Maeki vartalovoide ja kerro että käytit samaa tuotetta sokeroinnin jälkeen. Kysy, haluaisiko asiakas ostaa tuotteen kotiin. Siirry vasta sitten kassalle.
#6 Tarjoukset ja kampanjat
Luo houkuttelevia tarjouksia ja järjestä kampanjoita tehostaaksesi tuotemyyntiä. Tässä joitakin ehdotuksia:
- “Joy Maeki vartalovoide sokeroinnin yhteydessä X hintaan!”
- “2 Joy Maeki vartalovoidetta yhteiskintaan x €”
- “4 alueen sokerointiin vartalovoide kaupan päälle”
- “Osta 2 Joy Maeki vartalovoidetta, saat ylähuulen sokeroinnin”
- Liitä Joy Maeki vartalovoiteet kanta-asiakasohjelmaasi, tarjoamalla voide esimerkiksi 6. brassin jälkeen.
#7 Myyntivinkkejä somesta
Kerää lisää myyntivinkkejä ja ideoita seuraamalla Sokeritukun somea ja blogia. Suosittelemme seuraamaan myös Joy Maekin virallista sometiliä.
Kannattava sokerointibisnes
Kotihoitotuotteiden välityksellä voit huolehtia asiakkaasi ihosta myös sokerointien välissä. Samalla teet liiketoiminnastasi tuottavampaa. Kotihoitotuotteiden myynti siis todellakin kannattaa!